热点推荐: 元旦祝福语 春节祝福语 元宵节祝福语 劳动节祝福语 端午节祝福语 中秋节祝福语 国庆节祝福语
您现在的位置: 祝福语大全 >> 结婚祝福语 >> 正文

给好朋友的婚礼祝福祝贺词(英文)

2012-12-25 00:06:08  来源: 结婚祝福语 
This is the moment,
This is the all.
Our eyes are tearing, my dear friends,
When you walk down the aile.
You have found the true love of your life, and your long lonely
search has come to an end,
So all you have to do is to bring little angels to the world, as many as you can.
As the love is all around you, you can sing joyfully like a lark,
And give each other all your loving, to light up your way in the dark.
So ………..
Stand by each other,be in each other’s arm no matter in happiness or in tears.
Stand by each other, when the cold rain starts to fall,and your
hearts are fill with fears.
Stand by each other, when you are too old to chew.
Stand by each other, when you are lost not even God can find you.
So love your love, that’s all we pray,
With all the blessings,May happiness be with you all the way.

God bless you!!

给好友的新婚贺词

  不久之后,将是你的婚礼.我早早的 早早的为你准备了这一篇贺词.也算是送给你的新婚之礼吧。这份礼物,就只有这寥寥几百字。为何我这么早就写这篇贺词?因为恐我怕晚了的话不知道自己能写些什么祝福的话语。所以只能早早的,断断续续的说出我心中的祝福。希望不要见怪。更不要见笑。

  不知该说些什么,也许所有的话语都显得多余。称赞你的好吗?不用了。和你认识四年多了。你的好是没话说的。有些意外的是没想到你会那么快结婚。真没想到你的节奏会那么快。在我还没来得急改变有的观念之时,你就早早的 早早的跨进了婚姻的殿堂。在我想来,结婚那东西离我,也可以说是我们实在太过遥远。遥远到还没来得及考虑好怎么面对一个人一辈子。就过渡必须面对一个人一辈子的时候。

  记得你说过一句话,人的一辈子也没多长,就几十年而已。随便找个人嫁了算了。开始我还以为那只是你的一句玩笑话,但是没想到这么快就成为了现实。真应了那句话世事难料。也许当你说这句话之时,或许是为了其它的什么原因。不过这些都已不在重要,重要的是你已做好了结婚的准备。只是当时的我没有听出来你的决心罢了。你和你的他,我了解的也不是太多,但是从你的口中所了解而言,他很爱你,你也很爱他。这样就好了。其他的还有什么重要的呢。只要他能给你幸福,他爱你。这便足已。人生不就是为了找个爱自己的吧。你找到了。而且抓住了。这已是人生的一件幸事。

  有时候,有的人,有的事会伴随时间的沉淀而慢慢的消亡在记忆之中。但是你却是一个例外。你是一个傻女人。希望你不要介意我这样说你。但是以前的你确实如此。你会傻傻的爱一个人,为了他的快乐而快乐,为了他难过而难过。在你的世界,只有一个他。而他的世界里却不只一个你。有的人,有的事总会选择忘记;但亦有的人,有的事;却时常回想。现在的你。改变了很多。多到也许连你自己都不知道的地步。这就是长大吧。呵呵,也可以说是变老了。我们已不在年少轻狂。不在任意而为。

  不知从何时起,你成了我的一段美好的回忆,亦不知从何时起,你又莫名其妙的成为了我的知己,更不知从何时起以你聊的话题越来越随意。随意得如同多年的老友。也许是从真正放下你的那一刻开始的吧。不是有那么一句话这样说的么!爱一个人,就是希望她或是他得到幸福。虽然现在的你我只是朋友。但是我同样希望你好好的,好好的幸福。而你,现在已经有人好好的照顾你了。这不是 很好么??

  不管你和他直间以前恋爱之时有过什么疙瘩,但是从你答应嫁给他那一刻你就已是他的妻子。你们的爱情结果也来之不易。所以请你们好好的生活吧!找一个爱自己的人不易。找彼此相爱的人结婚更是难上加难。请 请你们好好的;恩恩爱爱的生活。因为这爱来之不易,得在对的时间,遇到对的人。还得有对的结果。所以请 请 珍惜吧!如果以后有机会,真想和你老公好好的喝一次酒。呵呵。

  在过一个多月,就是你人生中最美好的时候,那时你将成为新娘。一个女人最最最美丽的时候。就是结婚之时,现在的我已在幻想你那天美丽的样子。幸福的微笑。祝福你,成为了新娘!那时的我,肯定是参加不了你的婚礼了。但是这份祝福之意。希望你可以感受得到。我的知己。以后好好的,好好的幸福!我永远永远祝福你幸福。祝福你和你的他白头偕老。恩爱一生


给好友的婚礼英语贺词 This is the moment, This is the all. Our eyes are tearing, my dear friends, When you walk down the aile. You have found the true love of your life, and your long lonely search has come to an end, So all you have to do is to bring little angels to the world, as many as you can. As the love is all around you, you can sing joyfully like a lark, And give each other all your loving, to light up your way in the dark. So ……….. Stand by each other,be in each other’s arm no matter in happiness or in tears. Stand by each other, when the cold rain starts to fall,and your hearts are fill with fears. Stand by each other, when you are too old to chew. Stand by each other, when you are lost not even God can find you. So love your love, that’s all we pray, With all the blessings,May happiness be with you all the way. God bless you!!
From:https://zhufu.330011.com/Article/jiehun/201212/3428.html
  • 上一篇文章:

  • 下一篇文章:
  • Copyright © 2012-2013 祝福语大全   All rights reserved. 网站地图